wtorek, 10 marca 2009

Alicja z Krainy Czarów.

No, to dziś coś ciekawszego :) Koleżanka poprosiła mnie o kilka fotek na jej zaliczenie z wizażu.. No a ja poprosiłam mojego przeogromnego mentora (pozdrowienia Hju.. :) ) o pomoc :) A jako że Hju to już taki poważny fotograf i duuuużo mi pomaga, myśle że wyszło całkiem fajnie :) 

ps. Wizaż -  Anka Iwaszko |  Modelka - Aga

EDIT: zamieniłam 2 fotki, na te troszke lepiej obrobione, choc i tak wciąż czekam aż Hju zdradzi mi swój sikret na biel, jak wypraną w vizirze ;)





3 komentarze:

  1. ale w sensie że to ty tak ładnie strzelałaś?
    good for You!! Choć szkoda że dwójka ma to odbicie światła z prawej.
    faha

    OdpowiedzUsuń
  2. co autor miał na myśli? jakoś nie mogę się w tym klinicznym klimacie odnalezc pomysl rewelacyjny wykonanie prawie tez

    OdpowiedzUsuń
  3. wizja była koleżanki, my mieliśmy tylko pomóc tą wizje "zobrazować".

    OdpowiedzUsuń