poniedziałek, 11 stycznia 2010

Klamka portretowo.

No więc na pierwszy ogień poszła Klamka. Wieeeem, znowu teksturki, ale cóż zrobić, tak mi przypasowało. W kolejnej odsłonie będzie Ewka w roli głównej tak więc już teraz goraco zapraszam :)
Raz jeszcze wielkie wielkie DZIEKUJĘ dla dziewczyn, które poświęciły mi czas w tamto zimne popołudnie... :)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

  1. No i masz, zatęskniłam tym sposobem za rudym.. Kocham kolor tej panny, niech mi owa, z błaganiem w oczach proszę, poda namiar na fryzjera bo tu widzę jakieś refleksy na grzywie, takie tam... no genialne! Jak i zdjęcia. Na pierwszym na moje z teksturą nieco przegięłaś, ale miał być klimat-jest. Śliczne kolory wogóle, czyste, soczyste, takie o. Bardzo, Panno Ag, baaardzo.. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia. zgadzam się z maggot - niesamowite kolory. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń