sobota, 10 kwietnia 2010

Industrialnie

Dziś miałam okazję pofotografować odrobine architektury. Sami widzicie, że mało coś u mnie ostatnio modelek.. Zielsko, budynki... tak sobie próbuje różnych rzeczy ;)
Pierwsze 2 to oczywiscie zajezdnia tramwajowa przy ul. Gajowej na Jeżycach.
Druga część to troche prętów, betonu, stali, piachu i koparek, cyli budowa MM przy św. Marcinie.
Córka inżyniera, siostra inżyniera, znajomi po budownictwie, a to mój pierwszy raz z  aparatem na budowie? Wiem, wstyd ;) ZAPRASZAM... 


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


no i MM ...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

  1. Jak się dostałaś w takie miejsce na Marcinkowskiego? Tam raczej nie da się ot tak wejść nawet znając jakiegoś majstra?

    Mijam tę budowę dzień w dzień.. nieźle.

    Ale nie podoba mi się przedobrzenie HDRów. Spróbuj SNS-HDR - program autorstwa pewnego znajomego, nie robi przegiętych rezultatów, nie ma efektu halo, całkiem przyjemne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. MAćku.. bo to nie mialy być HDRy :P ot... podciagnęłam clarity, rozjaśnilam cienie, zmniejszyłam saturacje.. i tak wyszło ;) a co do wtyk i wejść to już Ci wyjaśniłam na FB ;)
    Ale dzięki za odiwedziny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedziny tutaj to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń