czwartek, 17 czerwca 2010

Paula !

Się udało ! :] Pierwszqa część z odbytej wieeki temu sesji z przemegasuperhiperfantastyczną modelinką Paulą przed Wami ! :)
Będzie jeszcze part two, trochę obszerniejsza i w innej stylizacji ale w swoim czasie... :)
Zdjęcia jak zwykle ostatnio - z Bartoszem - a cały set to efekt naszej wspólnej pracy :] Asystował Paulowy chłopak :)

No.. i blog się trochę zmienił :> Tak sobie wymysliłam, więc tak jest. O! :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 komentarze:

  1. O ile Daria na poprzednim ma foty klimatyczne, ale sama modelka nie wyszła zbyt korzystnie (wg mnie oczywiście), o tyle tu już nie ma klimatu, ale za to profesjonalizm aż krzyczy z fotek - szczególnie z pierwszej. Pokłony do samej ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny set, przepiękna modelka.
    Może nie uciałbym tak głowy na kilku ale generalnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu... dajesz czadu, kobieto. Uwielbiam takie tonacje, modelka przefantastyczna, świetnie wykorzystane szkło...I grafiki mi się podobają jak zawsze u Ciebie. ;-) Dawaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Estetyczne - to słowo pierwsze przyszło mi do głowy. To zarówno pochwała jak i krytyka.

    OdpowiedzUsuń