środa, 3 marca 2010

Daria.

Dzis kolejne moje potyczki w "Domowym studio". Podzięki ogromne dla modelki - cierpliwej jak mało kto :) Tym razem walczyłam sama więc lekko nie było, ale mam nadzieję że coś się Wam spodoba. A w bonusach coś z mojego pierwszego spotkania z Darią, co niestety w swoim czasie nie trafiło na bloga, a to z tego powodu że zasypana jestem zdjęciami i nie wiem w co ręce wkładac najpierw ;)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

I ZAPOWIADANE BONUSIKI

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

4 komentarze:

  1. To na kanapie, którego nie bylo na forum n. też jest suuuper :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria... hmmm... ponetna Kobieta :) A zdjecia hmmmm... maja Swoj urok... pozdrawienia sle ze Stavanger...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz Agato piękne portrety kobiet.. Brawo:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń