czwartek, 18 marca 2010

Ola i Aleks, czyli ćwiczymy brzuszki :)

No... W końcu udało się nam umówić z Olą... :) Nigdy wcześniej nie miałam przed obiektywem Ciężarówki ;) ale starałam się jak mogłam. Zresztą nie tylko ja. Oprócz podziękowań dla przecierpliwej modelki,ogromne DZIĘKUJĘ także dla Bartosza. Niżej efekt naszej wspólnej pracy. Dlatego też podpis inny... Fotograficzny DREAMTEAM to my ;)
Eh, z tego wszystkiego bym zapomniała.. Oczywiście gdyby nie Bartek i jego biuro to nie byłoby gdzie zdjęć robić, więc DZIĘKI OGROMNE także dla niego :)

Zapraszam!

Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


i kilka w BW..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze:

  1. B&W na białym tle rewelacja. Przypomina mi luksografię gdyby nie cień na piersi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. B&W baaaaardzo!
    faha

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny dowód na to, że ciąża niesamowicie dodaje uroku kobiecie :) a Ty w idealny sposób to pokazałaś! Brawo.

    OdpowiedzUsuń